Søk i denne bloggen

tirsdag 30. november 2021

Månadsoppteljing #78 | November i bøker

November var: Eg er nå så glad for at november er på hell, for den har aldri vore så mørk og trist som i år. Kald inn til margen, mykje regn og det plutselege haustmørket (kjem så plutseleg kvart år) bidrar ikkje til at det blir ein god månad. Derimot så drar 2-årsbursdag, kino med kolleger og litterært påfyll opp snittet.

Eg var på eit arrangement på Stavanger Sakprosafestival forrige lørdag og høyrte UiS-professor Brita Strand Rangnes og forfatter og journalist Morten Strøksnes snakke om Sigrid Undsets gløymte klassiker Tilbake til framtiden. Det bidrog til at eg fekk lyst til å lese meir Undset (leser ikkje Kristin Lavransdatter ein gong til) og Hamsun (han vart nemnt i samtalen). I 2022 skal eg få med meg fleire klassikerlørdager i Stavanger.

I november har eg lest: Energien har blitt borte i mørket så då forsvant lesegleden og. Eller kanskje den forsvant i fjerde bok av George R.R. Martin? Uansett så har eg høyrt ferdig nemnte bok, og lagt Martin på is til 2022.

* Tore Rem: Olav V. Krigeren. 1940-1945 B
* Elna Siv Kristoffersen, Unn Pedersen og Jens Kristensen (ill.): Det magiske smykket B
* George R.R. Martin: A Feast for Crows (A Song of Ice and Fire #4) L
* Michael Andreassen: Jeg heter Michael og er alkoholiker L
* Ngugi wa Thiong'o: Ikke gråt, barnet mitt B
* Maud Angelica Behn: Tråder av tårer B
* Oyinkan Braithwaite: Han er min B
* Sumaya Jirde Ali: Kvinner som hater menn B

I november fullførte eg ikkje: Ein heil del. Bibliotekhylla mi er evig lang, og det må prioriteres. Saken er at fleire av bøkene (om alle) har eg lånt for eg vil jo lese dei.

I desember skal eg: Lese ein heil del er planen.

God lese-desember til alle!

XOXO

4 kommentarer:

  1. En uvanlig kort liste til deg å være, men du har lest litt sakprosa, og det tar jo tid. Og hvor er barnebøkene, listen fylles fort opp når det er noen av dem :) Jeg har også mange bestillinger på biblioteket for tiden, og har bært med meg hjem bøker som ikke blir lest ferdig, (knapt nok åpnet et par av dem) Sånn blir det vel når vi er litt ivrig, og tiden ikke strekker til.
    Håper snøen lyser opp kveldene dine på Klepp, her i Bergen fikk vi litt i går, men ikke så mye at det blir liggende når det er 1 grad.
    Ha en fin fin tirsdag Elida, jeg skal av gårde å male juletrær på grankongler i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er usedvanlig kort, og kor er barnebøkene? Eg må innom biblioteket og kikke i hyllene om det er noko eg har gått glipp av i det siste.

      Det kom snø i går då eg var på Marte Meo-kurs, men den regna vekk. I natt har det blåst stikker og strå, og eg håper det roer seg i løpet av dagen.

      God tysdag, Tine! Eg skal lage snømenn med dei søte små.

      Slett
    2. Se etter Boken som ikke ville bli lest! Den er ny men en kollega fant den i hyllen. Jeg flippet i den, og den ser perfekt ut for mine barn. Jeg venter på et leseeks, så dette blir et nytt prosjekt til neste år :)
      Håper været bedret seg, her i Bergen er det så rolig ute, at jeg skal ut en tur når jeg har tatt mandlene ut av ovnen. Heldige deg som har gått på Marte Meo, jeg skal på kurs neste uke, nettkurs på jobben, håper det er bra :)

      Slett
    3. Takk for tips! Vinden løya i løpet av dagen, heldigvis.

      Kommunen min satser på Marte Meo, så eg går på kurs ein kveld i månaden frå september til mai. Godt påfyll!

      Slett