Søk i denne bloggen

søndag 26. desember 2021

Bok: "The Penguin Book of Christmas Stories" av Jessica Harrison (red.)

Viss du nå er lei av Hallmark-filmer og julekalendere og har lest ut juleheftene og Dickens' A Christmas Carol så er The Penguin Book of Christmas Stories eit hett tips. Den plukka eg med meg frå Norli i Stavanger, og las store deler av på julaften.

Her finner du ikkje Charles Dickens, men Selma Lagerlöf, H.C. Andersen, Asbjørnsen&Moe og Tove Jansson. Elles i denne herlige blandinga finner du Angela Carter og Dorothy L. Sayers, saman med Fyodor Dostoevsky og O. Henry.

Litt nytt og litt gammelt, kjent og ukjent, og til tider heilt perfekt. Eg er ikkje glad i juleromaner som har blitt så populært dei siste åra, men denne var meget god. Mogleg det er fordi dei historiene kan bli rekna som klassikere. Det er som kjent min favoritt-sjanger (som ikkje er ein sjanger). Anbefales!

XOXO

| Redaktør: Jessica Harrison | Utgitt: 2019 | Min utgåve: 2021 | Format: Innbundet, 272 sider | Forlag: Penguin |

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar