Søk i denne bloggen

torsdag 10. mars 2022

The 2022 International Booker Prize | Longlist

Bilete lånt frå The Guardian Books

13 bøker har fått plass på langlista, og den er som følger:

* Cursed Bunny by Bora Chung, translated by Anton Hur (Honford Star) Sør-Korea

* After The Sun by Jonas Eika, translated by Sherilyn Nicolette Hellberg (Lolli) Danmark

* A New Name: Septology VI-VII by Jon Fosse, translated by Damion Searls (Fitzcarraldo) Noreg

* More Than I Love My Life by David Grossman, translated by Jessica Cohen (Jonathan Cape) Israel

* The Book of Mother by Violaine Huisman, translated by Leslie Camhi (Virago) Frankrike/USA

* Heaven by Mieko Kawakami, translated by Samuel Bett and David Boyd (Picador) Japan 

* Paradais by Fernanda Melchor, translated by Sophie Hughes (Fitzcarraldo) Mexico

* Love in the Big City by Sang Young Park, translated by Anton Hur (Tilted Axis) Sør-Korea

* Happy Stories, Mostly by Norman Erikson Pasaribu, translated by Tiffany Tsao (Tilted Axis) Indonesia 

* Elena Knows by Claudia Piñeiro, translated by Frances Riddle (Charco) Argentina

* Phenotypes by Paulo Scott, translated by Daniel Hahn (And Other Stories) Brasil

* Tomb of Sand by Geetanjali Shree, translated by Daisy Rockwell (Tilted Axis) India

* The Books of Jacob by Olga Tokarczuk, translated by Jennifer Croft (Fitzcarraldo) Polen

Nobelprismottaker og tidlegare vinner av den internasjonale Booker-prisen Olga Tokarczuk leder an i denne langlista saman med ein anna tidlegare vinner, David Grossman. Violaine Huisman er årets einaste debutant, medan det er første gong ei bok blir omsett frå hindi til engelsk. Det er indiske Geetanjali Shrees fjerde roman som har fått denne æra. Til slutt må eg jo nemne vår eigen Jon Fosse som med tredje bind i Septologien er på Booker-lista dette året. Han var på langlista i 2020 med første bind i trilogien.

I utgangspunktet har eg sjølvsagt lyst til å lese alle. Sidetala hopper frå knappe 200 sider til nesten 1000 sider, og det vil stort sett vera mi fritid som avgjer om eg får lest alle 13. Foreløpig har eg lånt Jon Fosse og Mieko Kawakami, bestilt Jonas Eika og funnet Violaine Huisman i Storytel. Det er planen så langt. Eg ser fram til å bli betre kjent med alle forfatterne og bøkene deira.

XOXO

6 kommentarer:

  1. Takk! Lener meg alltid på deg når det gjelder Booker :-)
    Tror du Fosse kan vinne i år? Jeg tror han er programforpliktet til det. Jeg sa det først! (..og har alltid tatt feil, hehe...)
    Jeg hører på deg og starter med Huisman på Storytel dersom jeg finner den interessant. Lytter fremdeles til Americanah. Det går seint med lyttingen for tiden. Gjør litt for mange andre ting jeg ikke kan kombinere med å lytte.
    Jeg får se hvor langt jeg kommer med Booker. Kawakami frister. Og jeg finner alle på Amazon. Men nuh - gjenleser jeg en gammel adventure/thriller fra Cussler. Det gikk litt treigt med "skikkelige greier" ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikkje utenkelig at det kan vera Fosses år! Olga Tokarczuk tok heim både Booker og Nobelpris i 2018 ;-) Eg har tenkt det same sjølv så 26. mai kan ikkje kome fort nok. Digger at du lenker frå Facebook, og eg lover å kome med oppdateringer når eg har lest noko.

      Eg har begynt på altfor mange bøker så det er litt kø. Trenger ein skikkelig kafe-lørdag/søndag for å kome gjennom nokon sider av altfor mykje.

      Slett
  2. For en liste, har knapt hørt om noen av disse forfatterne/bøkene :) Jeg gjør som jeg pleier, leser bloggomtaler av bøker jeg kommer over, og leser vinneren. Kos deg med lesingen Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg hadde høyrt om 5 av 13 forfattere då lista kom :-)

      You do your thing, and I'll do mine.

      Slett
  3. Spennende liste. Jeg har hørt Fosse sin, Jonas Eika har jeg klar i papir og Heaven på nettbrettet. Fikk mest lyst til å begynne med Huisman så da blir det å skaffe seg Storytel for anledningen. God lesing,Elida 🙂

    SvarSlett