Søk i denne bloggen

søndag 17. september 2023

Kapittel 2023 #1


Reklame // Mottar pressepass

Om kun få dagar er det tid for årets Kapittel-festival i Stavanger. I år er temaet HÅP og festivalen går føre seg frå 20.-24. september. Meir informasjon finner du HER!

Eg reiser inn til by'n torsdag morgon og håper å få med meg Anne B. Ragde i samtale om Muttra og meg. Elles på torsdag er samtalen med fransk-marokkanske Leila Slimani interessant, medan seinare prøver Mimir Kristjansson og Magnus Marsdal å løyse verdsproblemer. Fredag er det lunsjlesing, ytringsfrihetspris-utdeling, Kielland-foredrag, Tore Renberg og Ibsen.

Lørdag kjem det eg har venta på i ein månads tid. I 2018 las eg Helene Sandvigs bok om farens demens. Et kangsomt farvel står stolt i bokhylla mi, og planen er å ta den med til by'n og smile meg til signatur av Helene Sandvig. Du kan lese meir om kva eg syns i dette innlegget, men det rakna totalt for meg då eg las boka. Helene Sandvig skal snakke med forfatter og pensjonert geriatripsykiater Arne Ruset om når håpet svinner.

Ellers håper eg by'n byr på sol, mykje kaffi, gode samtaler og god litteratur. Velkommen til Stavanger på festival!

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner at det kribler i magen, når Kapittel nærmer seg. Kjekt å se at du har planen klar, håper du blogger også etter festivalen :) Jeg er i Berlin i helgen, så det blir ikke mye jeg får fulgt med på fb, eller andre steder, ønsker deg masse lykke til Elida!
    Helene Sandviks bok skal jeg lese :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skal blogge under og etter festivalen (det er i alle fall planen) :-)

      Slett