Søk i denne bloggen

onsdag 22. juni 2016

Bok: "Presten i Nibbleswicke"

Forfatter: Roald Dahl (1916-1990), Quentin Blake (illustratør)
Utgitt: 1991
Min utgåve: 1993
Format: Innbundet, 24 sider
Forlag: Gyldendal

Den norskætta britiske forfatteren Roald Dahl ville fylt 100 år i år, og med fullt av nyutgitte lydbøker hjå Storytel har eg satt i gang eit prosjekt. Roald Dahl har skrevet både for barn og vaksne; skjønnlitteratur og sakprosa. Eg vil i første omgang høyre meg gjennom Storytel og barnebøkene.

Presten i Nibbleswicke fant eg ikkje hjå Storytel, men biblioteket veit råd. Dette er ein morsom historie om ein ny prest som etter utallige bekymringer om sin nye jobb ender opp med å rolse til dei vanlegaste orda han bruker når han snakker med menigheten. Det fører til ein del morsomme scener, og til slutt finner ein lege råd for kva presten kan gjere. Boka vart skrevet for det engelske dysleksiforbundet kort tid før Dahl døydde i 1990.

Anbefales!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar