Søk i denne bloggen

torsdag 16. mai 2019

Hurra for 17. mai

I dag er det dagen før den beste dagen i heile året! 17. mai! Eg elsker 17. mai! Bunad, norske flagg, nasjonalsanger (som eg og ungane har sunge på i vekevis), glade og smilande barn, pølser og is, barnetog, folketog - eg blir aldri lei!

Sjølv uten ungar er eg oppe i 7-tida for 07.15 går Klepp hornmusikk rett forbi leiligheten min. Og er det noko som eg forbinder med 17. mai så er det korpsmusikk. Så fint og stilfullt, og så flinke dei musikantane er! Etterpå eter eg frokost, kler på meg bunaden min, går på gudstjeneste, går i barnetog med jobben min, og eter middag hjå farmor. Folketoget skal eg og få med meg. Mogleg ulltrøya eg har hatt under skjorta i fleire år kan vike i år, det er nemlig meldt 20 plussgrader :-O

I dag har eg hatt 17. mai-samling for alle ungane og dei vaksne i barnehagen. Det var fryktelig skummelt, men med minst 22 ungar (som er på min avdeling) som faktisk er veldig glad i meg (sjølvskryt.no) gjekk det meget bra. Super dag med sol på alle kanter, uteleiker, pølser, is og saft, musikk på høyttaler og god stemning har det vore ein bra dag. Enkelte av ungane har vore på YouTube og funnet Til Dovre faller (ekstern lenke) som vart laga til grunnlovsjubileet i 2014. Den har blitt spilt over høyttaler i dag og eg har store problem med å halde tårene vekke når ungane kopierer dansetrinn og sangtekst. Så utrolig gøy! Viss du ser den i linken lenger oppe så må du sjå heilt til nesten slutt når ungane i videoen synger Ja, vi elsker dette landet osv. Då sliter eg med å vere med å synge.<3 p="">


<3 p="">Dei siste dagene har me i tillegg til å synge Ja, vi elsker og Norge i rødt, kvitt og blått lest om Karsten og Petra som feirer 17. mai i Oslo. Den anbefales for alle med barn som gler seg til 17. mai.


Riktig god 17. mai til alle!

XOXO

4 kommentarer:

  1. For et herlig innlegg du har skrevet, ble rent revet med her jeg sitter. Takk for flotte tips både til bok og lenken, de skal jeg huske til neste år. Kos deg masse på den ekte dagen, selv om du helt sikkert har hatt det like kjekt som meg på jobb i dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Tine! Det lyser gjennom kor mykje eg elsker 17. mai :-)

      Slett
  2. Så fint skrevet. Håper du hadde en fin 17. Mai. Jeg ser alltid på de to barna til søstera mi går i barnetoget og det er alltid like koselig hvert år.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ein av dei beste 17. mai-ene :-D Korps i 3 omganger, sol frå blå himmel, 20 grader, is og brus, lunsj hjå farmor. Stor stas heile dagen! Kl 17 var eg heilt ferdig og parkerte i sofaen resten av dagen og kvelden.

      Slett