Søk i denne bloggen

lørdag 3. august 2019

Read-a-thon minutt for minutt (#10)

Dette innlegget blir oppdatert underveis i maratonet!

Torsdag 1. august:

Dewey's 24 hour readathon med ein liten tvist! Istedet for at norske lesere begynner klokka 14 om ettermiddagen slik eg har gjort tidlegare begynner readathonet 8PM Eastern Time noko som gjer at norske lesere teknisk sett begynner kl 2 natt til laurdag! Eg har ikkje så mange planer, men eg har bøker som fortjener meir enn fem minutt her og fem minutt der så eg skal prioritere dei.

Noko eg alltid gjer under lesemaraton er å bruke stoppeklokka på telefonen. Den skrur eg på både når eg leser papirbok og når eg høyrer lydbok. Magisk!

Håper du vil vera med og lesa, eller legge igjen ein kommentar! Happy reading!

Lørdag 3. august:

Kl. 07.20 - God morgon! Readathonet er allerede nokon timar, men å stå opp kl 2 var heitl uaktuelt. Nå koker kaffien også skal eg finna ei bok.

Kl. 09.50 - Eg har lest ei heil bok. Okei, skumma litt her og der, men Siri Hustvedts Sommeren uten menn er lest. Eg har stoppeklokke på, og høyrer fjerde Booker-bok, The Wall, medan eg skriver. Kaffien er borte, men eg må få i meg frokost.

Kl. 13.00 - Eg har høyrt ferdig The Wall, såvidt begynt på Night Boat to Tangier, og høyrt litt på Moby-Dick. Eg har hatt ein liten pause der eg har levert bøker på biblioteket og handla mat. Nå skal eg lesa den grafiske utgåva av The Handmaid's Tale.

Kl. 15.10 - Akkurat nå ser eg West Wing og har nettopp fullført The Handmaid's Tale - The Graphic Novel. Originalen les eg for fleire år sidan, men den grafiske er om mogleg meir forstyrrande å lese.

Kl. 21.00 - Eg har lest/høyrt ca seks timer i dag og det er langt ifrå mykje, men nå kaster eg inn håndkleet. Eg sitter og ser meir på Josh Lyman enn eg leser i boka.

Håper alle har hatt ein fin lesemaraton og eg ser fram til neste maraton!

Dei siste timane har eg lest i: The Wall | Sommeren uten menn | Moby-Dick | The Handmaid's Tale - The Graphic Novel | Changing My Mind - Occasional Essays |

Du kan følge mitt lesedøgn her:

XOXO

2 kommentarer:

  1. Nei.... Jeg trodde det var natt til søndag, så alt jeg hadde planer om å gjøre søndag har jeg gjort frem til nå. Og ikveld er vi invitert bort. Jaja, det var DET Readathon'et :-(
    Tenker, at kanskje vi kan lage et norsk Readathon etterhvert? Spre det på alle bloggene, Snaplioteket osv - til høsten kanskje? Du du ville vært med å arrangere?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommer alltid nye sjanser til readathon :-)

      Det hadde vore kjempekjekt med norsk readathon :-)

      Slett