Søk i denne bloggen

onsdag 30. september 2020

Leserefleksjonar #63 | September i bøker

September var: Eg forstår ikkje heilt kor september vart av. Plutselig var den her, og nå er den historie i morgon. Det har vore ein travel månad jobbmessig (med nye utfordringer) og nokon gode kvelder med arrangementer på biblioteket. Gode sykkelturer har det og blitt, og eg nyter tilværelsen med el-sykkel.

I september har eg lest: Eg har lest ein heil del, og litt til, men eg ser på lista at det er bibliotekbøker det går i. Det har kome og kjem mykje bra nytt nå, men eit par bøker frå bokhylla hadde ikkje skada. Betre lykke i oktober.

* Douglas Stuart: Shuggie Bain BP L
* Åse Ombustvedt og Jens Kristensen (ill.): Lillebror er ny som månen B
* Sylvia Douyé og Paola Antista (ill.): Jenta som elsket fabeldyr (Nikoline #2) B
* Monika Steinholm: Ikke akkurat lykke B
* Linn Skåber (red.): 30 dager i april 2020 B
* Ágota Kristóf: Den tredje løgnen B
* Kjersti Annesdatter Skomsvold: Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg B
* Kjersti Annesdatter Skomsvold: Meg, meg, meg B
* Anne Gunn Halvorsen og Randi Fuglehaug: Arvingen (Halve kongeriket #1) B
* Line Baugstø: Vi skulle vært løver B
* Line Baugstø: Jeg er Leona B 
* Vigdis Hjorth: Å tale og å tie. Essay om litteratur B
* Ingeborg Arvola: Neiden 1970 L
* Kjersti Annesdatter Skomsvold: Barnet B
* Ernest Hemingway: Three Stories and Ten Poems L
* Den norske bokklubben: 100 beste norske dikt OTS
* Annie Ernaux: A Woman's Story L
* Georges Perec: En mann som sover 1001 OTS
* Linn Skåber og Lisa Aisato (ill.): Til de voksne B
* Christian Borch: Konge for sin tid B
* Jan Thomas og Kjartan Brügger Bjånesøy: Jeg har levd! B
* Matilda Gustavsson: Klubben - en granskning B
* Ragnhild Holmås: Men du ser ikke syk ut B
* Katy Hudson: For mange gulrøtter B
* Katy Hudson: Natta, Kjell skilpadde B
* Katy Hudson: Den perfekte bursdagskaken B

I september fullførte eg ikkje: Eg har framleis ein stabel med bibliotekbøker som må leses. Nå har eg seks stykker som ikkje kan fornyes (fordi andre lånere og vil lese), så det blir travelt framover.

I oktober skal eg: På lørdag skal eg benke meg foran PC-skjermen og sjå Veronica Simoné Fjelds (aka Yummymummy) streamingshow Naturligvis! Før den tid har eg lyst til å lese boka hennar. Elles skal eg lese Gengangere i @theibsenbookclub (søk den opp på Instagram), eg skal lese viktorianske bøker og gjenlese Hanya Yanagiharas Et lite liv. Sistnemnte før 20. oktober for då er det lesesirkelmøte på biblioteket mitt.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Har lest fem av disse,og vurderer å kjøpe 30 dager i april, den har jeg lyst til å lese. Kos deg med streamingshow i helgen.

    Ha en fin oktober, Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. 30 dager i april var ganske keisam, så om det hjelper å kjøpe den framfor å låne den er usikkert. Showet med Veronica Fjeld var meget bra.

      God oktober, Beathe!

      Slett