Søk i denne bloggen

tirsdag 31. august 2021

Månadsoppteljing #75 | August i bøker

August var: Full av jobb, og godt er det. Ny avdeling, nye barn og nye rutiner. Eg storkoser meg på jobb kvar dag, og med det gode véret me har hatt så nyter me ettermiddagane ute. Eg har og kome i gang med trening etter ferien, og det sier litt om treningsglede når eg trener styrke på ein søndag.

I august har eg lest: Eg har lest lite som eg kan skrive ned, men eg har høyrt nesten heile tredje bok i serien A Song of Ice and Fire og har prioritert Booker-lista.

* Sunjeev Sahota: China Room L BP
* Rachel Cusk: Second Place B BP
* Patricia Lockwood: No One Is Talking About This B BP
* Maggie Shipstead: Great Circle B BP
* Nathan Harris: The Sweetness of Water L BP
* Mary Lawson: A Town Called Solace L BP

I august fullførte eg ikkje: Huckleberry Finn ligger og venter, og kjenner eg meg rett må han vente ei stund til.

I september skal eg: Eg skulle ønske eg kunne skrive at eg skulle sette meg på flyet, men neida. Men eg skal sette meg på toget ein halvtime nordover på Kapittel-festival. Årets tema er Hjem, festivalen foregår i Stavanger 22.-26. september og eg har eit lass med planlagte arrangement. 

XOXO

9 kommentarer:

  1. Det er så artig å se at vi lever temmelig like liv, med full fart på jobb i bhg hele august og trening ved siden av lesingen :) Bøkene er ikke de samme, spent på hvem som vinner Booker i år, ha en fin dag og en fin fin lese-september, kanskje Hr. Finn kommer inn i varmen igjen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Artig at me lever så like liv :-)

      Eg er og veldig spent på vinneren, men ikkje minst kortlista. Eg syns det spriker veldig mellom bøkene, og kva dei ulike leserne syns om bøkene. Merker at eg er skikkelig engasjert i år.

      Slett
  2. Heldig at du skal på Kapittel:)
    Har ikke lest noen av dine bøker. Ønsker deg en fin september, Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gler meg skikkelig til Kapittel, og skal sjå om eg klarer å hive ut noko på Instagram/blogg i løpet av den helga :-)

      Slett
    2. Er det Kapittel denne helgen? lurer på om det streames derfra, jeg har benyttet meg av denne muligheten to ganger, og det funker fint for meg :)

      Slett
    3. Anita: Skal sjå kva eg får til :-)

      Tine: Det er helga 22.-26. september (som eg og har skrevet i teksten). Eg skal vera tilstede frå torsdag til søndag.

      Slett
    4. Fint:) Det viktigste er at du koser deg:)

      Slett
  3. Åh, en skulle kunnet tatt en svipptur fra Ål til Stavanger! Kos deg på Kapittel!

    SvarSlett