Søk i denne bloggen

onsdag 20. oktober 2021

Podcaster eg anbefaler (og andres anbefalinger)

Podcaster er noko eg har oppdaga for fullt dei siste åra, og eg forstår ikkje korleis eg klarte meg utan. Eg har aldri vore eit radio-menneske, men podcaster er eg nå avhengig av. Eg lytter stort sett i Spotify, og det eg ikkje finner der har eg ikkje bruk for. Eg orker simpelthen ikkje fleire apper å lytte til, og klarer ikkje å følge med om eg har fleire apper.

Dette temaet har eg hatt fleire gonger på Snaplioteket, og det slår an og eg får fleire gode tips kvar gong. 

Eg har fleire på lista mi i Spotify, men har høyrt for lite på dei så eg kan ikkje gi ein anbefaling akkurat nå. Eg er nok litt kresen til tider, for eg gidder som regel ikkje å høyre på folk snakke om seg sjølv for mykje, det må vera eit tema.

Kva med dokk? Høyrer dokk på podcast?

  
 
   

  
 




XOXO

3 kommentarer:

  1. Jeg har blitt mer og mer glad i podcast. Før lyttet jeg fra episode 1, men nå lytter jeg på de episodene som virker interessante.
    Mange bra podcast på listen din. Også en jeg ikke visste om og skal sjekke ut. Lag gjerne flere lister :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Viss det er noko eg virkelig liker så lytter eg frå episode 1. Akkurat nå lytter eg til ein podcast som tar føre seg episodene i ein TV-serie eg såg som ungdom, og då kan eg relatere til kvar episode. Hjå til dømes NRK Bok så lytter eg til dei episodene eg finner interessante :-)

      Slett
  2. Takk for tipsa! Eg lasta ned Sølvberget og lytta med iver på dagens tur. Podkast er topp!

    SvarSlett