Søk i denne bloggen

tirsdag 31. oktober 2023

Månadsoppteljing #101 | Oktober i bøker

Oktober var: Mørkere og kaldere tider, refleksvesten er alltid i nærleiken. Mykje serie på TV, eg har nyleg sett om igjen ein av mine favoritter, West Wing (HBO). I helga såg eg dokumentarserien Beckham. Meget interessant! (Men eg trur du må like fotball for å sjå den.)

I oktober har eg lest: Eg hadde ein heil plan om viktorianske romaner, men ekornleseren i meg ville lese bibliotekbøker og Jon Fosse. Heldigvis går sjelden bøker ut på dato, så dei står der til ein anna dag. Boklista består av litt av alt denne månaden, og det er som alltid det beste for meg.

Eg nådde Goodreads-utfordringa for andre gong dette året, og skrur den ikkje opp ein gong til. Nå er det kremen igjen, og med den leselysta eg har for tida så lurer eg på kor det skal ende :-)

* Brit Bildøen: Gult farevarsel (papir frå biblioteket)
* Annie Ernaux: Skammen (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: De unges forbund (papir frå hylla)
* Katrine Wessel-Aas: Størst av alt (Familien Winther #11) (papir frå biblioteket)
* Nadia Ansar: Min skam (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Det hjertet er fullt av (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Bly og vatn (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: To forteljingar (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Prosa frå ein oppvekst (papir frå biblioteket)
* Arne Lindmo og Ida S. Skjelbakken (ill.): Julekuppet (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Innestengt i udyr (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Vi har så korte armar. Tilstandsrapportar (papir frå biblioteket)
* Laura Wood: Little Women - A Retelling (papir frå biblioteket)
* Mary Shelley: Frankenstein (papir frå hylla)
* Herman Melville: The Maldive Shark (PLBC #38) (papir frå hylla) OTS
* Elizabeth Gaskell: The Old Nurse's Story (PLBC #39) (papir frå hylla) OTS
* Sigrid Agnethe Hansen: Du veit ingenting (papir frå biblioteket)
* Sarah Bernstein: Study for Obedience (papir frå biblioteket) BP
* Veronica Simoné Fjeld: Førti og føkkings fantastisk (papir frå hylla) OTS
* Anne Helgesen: Anne-Cath. Vestly. Mye mer enn Mormor (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Få meg på, for faen (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Gengangere (papir frå biblioteket)

I oktober fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Britney Spears: The Woman in Me (digitalt med kindle)
* Joyce Carol Oates: Blond (lyd frå Nextory) 1001
* Alexander L. Kielland: Gift (papir frå hylla) OTS
* Anthony Trollope: The Way We Live Now 1001
* Ayobami Adebayo: A Spell of Good Things (lyd frå Audible) BP

I oktober har eg kjøpt:

* Britney Spears: The Woman in Me (kindle)
* Anthony Trollope: The Way We Live Now (kindle)
* Alexander L. Kielland: Gift (fått av Sølvberget)

I november skal eg: Ingen store planer!

XOXO

3 kommentarer:

  1. Jøss, som du har lest.. Artig at du har lest og leser så mange klassikere.:)
    Å lese skuespill er gøy. har lest noe Ibsen, men ikke disse. Har derimot sett dem på teatret, mange av dem.

    Har lest Ansvar og Shelley av dine, Har Bildøen på vent.
    Nysgjerrig på Britney sin..
    Spent på hva du synes om Blond? Har prøvd å lese den mange ganger, men min pocket har for liten skrift.. Jeg må ha større bok, men den er jo enormt lang og tykk..

    Jeg skal prøve å lese en 1001-bok i november:)

    Ønsker den fin november Elida:)

    SvarSlett
  2. Sier som Anita over her, artig at du leser så mange klassikere. Der har jeg litt å gå på selv om jeg glimter litt til innimellom. Jeg har kun lest Ernaux sin bok av disse men har flere på vent, blant annet Sarah Bernstein sin bok. Jon Fosse vil jeg lese enda mer av, kjøpte en bok av ham nå i oktober og har et par liggende på vent. Har lyttet til flere av bøkene hans med jevne mellomrom.

    Ønsker deg en fin november, Elida :-)

    SvarSlett
  3. Ingen store planer høres helt fortreffelig ut, sånn vil jeg også ha det. Artige Fosse-bøker du har valgt deg, sjekket Storytel og ser at han er godt representert, så det blir Fossebrus på øret mitt fremover.
    Jeg har lest alle bøkene frem til og med juni i 1001-lesesirkelen, og så datt jeg helt av når juliboken ikke fenget. Har lyst å ta meg kraftig sammen og få lest noen flere.
    Ha en fin lesenovember Elida!

    SvarSlett